Friday, May 10, 2013

Siis kui 9. mail oli 27 kraadi sooja/kuuma (vilus)...



Viimasel ajal olen muutunud õige agaraks nagu näha :) no olgem ausad vaba aega on ka tekkinud, mis on tekitanud selle, et õhtuti/öösiti koolitööde tegemise asemel on mul aega blogi kirjutada, pole paha või mis! Igatahes nüüd on saabunud meile suvi, lõpuks. Eelmisel aastal möödusid kevad ja suvi minust kui postist, kuid see aasta on pojukene suurem ja seetõttu on minu jaoks ka kevad tulnud!
Selle nädala pingelangus tuli peale kolmapäevast ränka eksamit, mis oli juba teine sellel nädalal, ning kuna neljapäev oli mul täitsa vaba päev ja taevas siras taas päike otsustasime empsiga, et lähme ja oleme veidi Ihastes väljas. Mõeldud tehtud.
 
Selle nädala pingelangus tuli peale kolmapäevast ränka eksamit, mis oli juba teine sellel nädalal, ning kuna neljapäev oli mul täitsa vaba päev ja taevas siras taas päike otsustasime empsiga, et lähme ja oleme veidi Ihastes väljas. Mõeldud tehtud.

Vanaema: "Tossuke tule vaata kes siin on!"
Jõudsime siis kenasti kohale ja mina tassisin asju autost välja kui vaatan, et emps ja Tossuke kükitavad veidi eemal ja otsivad midagi muru seest. Jalutan täiesti rahumeeli kohale, sest arvasin, et no ju on lepatriinu taas platsis, sest Romet ju muudkui suskis oma sõrmega midagi. Ja kui ma siis neile täiesti lähedale jõudsin tutvustas vanaema just Tossule HIIGELSUURT mardikat (teate küll sellist suurt ja jubedat musta mardikat, pikkade koibadega) selle peale tegin ma aaahhhh ja panin tagurpidi käigu sisse! Toss ei lasknud sellest end muidugi häirida ja jätkas tutvumist. Vanaema tahtis veel seda jubedust talle käe peale panna, no järgmiseks oleks Toss ilmselt degusteerima asunud (sest jätkuvalt lähevad kõik asjad talle maitsmiseks suhu). Igatahes käsutasin mõlemad mardikast eemale ja põgenesin ise ka, kiigates selja taha püüdis Toss just oma tennisega mardikast kleepsu teha (ehk siis peale astuda). Seda ma ei lubanud ja pahandamise peale põgenes Toss vanaema juurde (on ikka vanaema pojuke ma ütlen, täielik vanaemakas on ta jätkuvalt).
Kohe uurin järgi, mis see on!
Tossuke: "Ohoooo, mis see veel on?"

 


Tossuke:"no kes või mis sa ometi oled?"



 
 
Kuna kraadiklaas vilus näitas aina suuremaid numbreid, siis otsustasime Tossukese jalgadele ja kätele ka pisut päikest näidata, lootuses et härrake ikka rohkelt D-vitamiini omastab (mis kiirendab ka lõge kinnikasvamist). Võib öelda, et Tossule meeldib hirmsasti õues olla, juba mitmendat päeva on teda raske tuppa saada. Eks seal toas ole ju samas igav ka, palju huvitavam on mööda aeda ringi konnata ja igasuguseid uusi asju uudistada. Tassis mu pojuke suurt ämbrit, kuhu vanaema muudkui igast umbrohukesi sisse pani, katsus rehaga riisuda, tõi omale harja välja, et õu puhtaks pühkida, mängis liivakastis jne jne... SUVI - just see on see, mida me hirmsasti igatsenud oleme! Jätkuks seda vaid kauaks kauaks!!!


Selline ämber ja minu valduses!!!!
Küll ikka on maitsev joogike!

Tossuke:"Huvitav kas seal põhjas on krõbinad sama maitsvad?"

 

No comments:

Post a Comment