Sunday, May 5, 2013

Hommikud

 
Kivistunud (telekast tuleb ju Lote)
Maiustuse aeg
Hommikud on ikka hommikud, vahel algavad nad varem, vahel hiljem. Loomulikult eelistan mina, et nad hakkaksid hiljem, kuid tihti arvab Tossuke, et pool kaheksa on ka tore üles tõusta. Oi kuidas mulle meeldivad päevad, kui Tossuke teeb silmad lahti enne üheksat, puhas õndsus ma ütlen, vahel on selleks hetkeks kondid juba kangeks jäänud (ei taha küll arvata, et tegemist on vanuselise iseärasusega, seega süüdistan liiga pehmet madratsit). Aga peale ärkamist on mul kvaliteetaeg oma pojukesega, vaja on ju natukene kaisutada ka teineteist ja siis on Tossul tarvis oma voodi küljes ronida (kui varem oskas ta ainult üles ronida ja siis oli kisa lahti, kuna alla tulla ei osanud, siis nüüd õpetasin teda alla ka tulema iseseisvalt). Siis on aeg hommikusteks toimetusteks vetsus, kaaslaseks ipad või raamat. Peale seda on söök ja siis on magustoit. Viimasel ajal on magustoiduks Lote maisikrõpsud ja otse loomulikult nõuab Toss siis ka Lote telelavastust, ote ote ote, nii siis ütleb Toss Lote kohta :).
 
Ükspäev arutasime issiga, et huvitav kui vana oli Romet, kui issi talle poest kingiks selle telelavastuse tõi, mis on meie peres täielik hitt. Igatahes oli ta imepisike, ma ise arvasin, et mitte üle poole aastane, kui meie pojukesest Lotesõltlane sai. Samas see ju polegi paha, sest lemmikuid peab ikka olema ja kui see on hetkel koertüdruk Lote, siis las ta olla, küll saame neid roboteid ja monstereid näha veel küll ja küll :).

 
 

No comments:

Post a Comment