Thursday, January 2, 2014

Laused

Oma pesas
oeh Tossuke on sajaga oma emmesse, tòsine lobamokk! Põhimõtteliselt ütleb ta kõik sõnad järgi mida talle ette öelda. Esimene kolmesõnaline lause oli: emme poodi kommi ja teiseks oli mine poodi kommi :) jube mure lapsel ma ütlen. Tänane uus lause oli: emme tules koju, mina olin siis kooliasju ajamas ja issi oli pojukesega kodus.
Aa täna öösel oli taas selline öö, kus Romet hakkas sonima öösel ja siis täna öised laused olid:

"Issi juua, kala" ja "emme kommi" !
Kusjuures tavaliselt on meil kodus nii, et kommi annab just issi, mitte aga mina. Sest muidu hakkab Tossukene liiga palju mult kommi nõudma ja ehk ma ei suuda vastu talle panna :)

Poja on hakanud nüüd oma voodisse ronima ja ka sealt välja ronima, ise ikka alati vaatab, et kas keegi ikka näeb tema saavutust :). Siin pildil ongi ta läinud oma voodisse "puhkama" nagu ta ise ütleb. Muidugi on väga tähtis, et voodis oleks kaks patja, mõmmi, sipsik ja tavaliselt ka mõni auto. Sipsikut ja mõmmit ei saa öösel isegi ära napsata sealt, et pojal oleks rohkem ruumi magada, kuna härral on kohe luuk siis lahti ja nõuab tagasi neid.


No comments:

Post a Comment