Thursday, January 23, 2014

Härra Romet "2"

Issi ja onu Mareki kätetöö
Meie kahene



















Kui ma väidan, et see kaks aastat pole linnutiivul möödunud, siis ma muidugi valetaksin kõvasti.
Kuidagi märkamatult on meie pojukene saanud kahe aastaseks. Issakene, alles ma veeresin ringi nagu pall (enda arvates olin muidugi oma 17- lisakiloga ikka üpris saledake :)) aga no eks teised nägid paremini, et pall mis pall.
Aastaga pole Rometi lemmikkangelaste eelistuses midagi muutunud. Taas on päevakorral Lotte, kuid kuna Lotte kostüümi pole kuskilt laenutada, siis tundus, et see jääb seekord taas ära, sest Tallinnast küll saab Lottet esinema tellida, kuid selle hind on ikka ulmeline.
kaks lemmikut ühes: Lotte ja Liipe
Ühtäkki aga tõttas appi vennanaine Kairit, kelle töökaaslane oli ise endale õmmelnud Lotte kostüümi. Selline pime õnn tabas meid siis äkitsi. Peo otsustasime pidada Friida mängumaal, kus on hästi palju pisikesi mänguasju ja selliseid mõnusaid ja vanaaegseid asju (suured metallist sõiduautod kuhu saab sisse istuda, kassaaparaat, poe tarvikud jne jne...). Samuti oli seal liumägi ja kööginurk, no igatahes lastel igav küll ei hakanud. 
Lotte kostüümi tõmbas endale selga Romma suurim sõber Liipe :), keda muidugi Romet ära ei tundnud selle kostüümi all (meik oli ka ikka korralik tehtud Kairitil).


Kõige kinom vist oli see, et kuna tahtsin, et issi ja pojukene oleksid ühte moodi, siis ostsin Rometile Hilfigeri särgi, mida ma muidugi enne lapsele selga ei proovinud kui sünnipäeval. Muidugi minu kõige suuremaks üllatuseks oli see, et Tossu kõhuke oli nii suureks kasvanud, et särgil kippusid nööbid lahti vupsama :).

Härra Romet - "2"
Sünnipäevatordi tegid see aasta taas issi ja onu Marek (jätkuvalt kõige lemmikum onu Rommale). Kui esiti oli plaan teha pisike tort, siis kokkuvõttes tuli välja tohutult suur robot-tort. Sellel aastal pressisid mehed oma arvamuse mulle peale ja väitsid, et torti me ei immutanud eelmisel aastal. Mina teadsin muidugi, et seda tegime ja väitsin vastupidist, peale jäid aga mehed, kes torti ei immutanud :)

Nii väikestel kui suurtel oli tegemist
Kokkuvõttes võib aga öelda, et oli tore, kuid väsitav päevake. Nii tore oli kõiki sõpru/sugulasi näha ja nendega oma poja teist sünnipäeva tähistada.

Romet: "Kas teeme võidu Vahka?"
Lotte fänn
A oma sünnipäeval oli pojuke ka lasteaias, et sõi seal koos teiste lastega kooki :) ehk siis jätkuvalt on pojukene meil lasteaialaps. Läheb aga muidugi hommikuti suurima sõbraga - jonniga !
Marcos: "Appi, kes sina veel oled!" :)

No comments:

Post a Comment