Friday, December 27, 2013

Jõulud


Tore, et need jõulud nüüdseks läbi on saanud, kuid väike meenutus tuleks siiski ka kirja panna, et järgmisel aastal oleks hea vaadata, kuidas need jõulud möödusid.
Paraku ei sadanudki meil lund see aasta maha ja sellest tulenevalt ei tunud seda õiget jõulumeeleolu ka minu hinge. Jah kuusk, mille issi ja onu Rauno tõid, oli superkaunis, kuid lumi - see uhke valge lumevaip, see annab ikka jõuludele selle õige tunde.
Poja sai kohe aru, et päkapikud on toredad tegelased
23.12 käisime issi kasuema Linda sünnipäeval ja jäime ööseks Valka, seega 24 hommikul oli meil seal mõnus jõululõuna. Igaüks sai ka pisikese kingituse. Mina sain endale uued mõnusad villased sokid, südametega ja puha. Nende üle on mul ikka tõsiselt hea meel, kuna armastan kodus neid hirmsasti kanda, kuna mu jalad ei taha üldse külmetada, samas sussiga hakkab jalg higistama, seega ideaalne kink ühele külmavaresele :). Issi sai siis uue raamatu sealt, mille mina muidugi kohe läbi lugesin, sest see oli tõsiselt põnev teos ja lisaks sai ta ka ühe armani lõhna.
Pojukene sai aga omale superkihvti joonistustahvli, millega me hakkame varsti tähti ja numbreid õppima ja lisaks veel Pipi plaadi. No otse loomulikult on nüüd Pipi pidevaks kaaslaseks meil autos, sest poja muudkui tahab neid laule kuulata. 
Täditütre Liisbethiga (suurima sõpsuga)
Jõuluõhtu veetsime aga oma kodus. Külla tulid minu noorem õde Kätu oma perega ja minu kasuisa. Õhtu lõpuks aga lisandus seltskonda veel mu vanem õde Merily ja vanem vend Rene oma peredega ja minu emme. Ühesõnaga, eks palju häid lambaid mahub ikka ühte kohta ära :).





Selleks, et saada mõnda head pilti kulus ikka palju veenmist ja ka komme :)
Miskipärast aastal, kus kingitusi ei pidavat tegema juhtus ikka nii, et kuuse alune oli kinke täis. Mina sain omale uue mobiili (mitte, et mu vana mobiil täitsa töökorras poleks olnud), issikene sai omale uue kalatarvete kasti ja rohelised ketsid (justnimelt rohelised, sest meie issikene on alati selline, kes kannab erksaid värve hea meelega). Poja sai siis veel ühe laheda kalakestega mängu, päris õngega lausa, siis veel kööginurga ja veekeetja, mis mull mull teeb ja veel iseujuva kalakese. No ühesõnaga liiga palju kingitusi, sest varsti tuleb meil välja kolima hakata vist, sest me ei mahu enam oma pisikesse elamisse lihtsalt ära.

Oma suurte sõpradega - Liisbeth, vanaema ja iPad
25.12 oli meil siis minu perekonnaga jõuluõhtu pidamine, mis oli taaskord kärarikas, kuid samas väga tore, sest ka mu vanem vend Raivo oli oma perega Tallinnast tulnud.

Põhimõtteliselt olid väga toredad jõulud, kuid nagu ikka on liiga palju üritusi järjest ja sagimist palju, mis iseenesest on ikka päris väsitav :).




No comments:

Post a Comment