Monday, April 29, 2013

10 ... 12 jessukene

 
Nii nüüd on juba tükk aega möödunud viimasest postitusest ja pean kohe tõdema, et see on puhtalt minu süü :) et tegelikult on igast huvitavaid asju juhtunud, kuid kuna mul on koolis olnud tohutult kiire, siis ma pole jõudnud postitada ühtegi uut teemat :(. Ütleme nii, et täpselt nagu eelmise semestri kaks viimast kuud on ka selle semestriga samad lood, ehk siis pole aega isegi blogi täita, lihtsalt iga minut vabast ajast on pühendatud koolitöödele - k o h u t a v. Kuid nagu issi ütles, ise ma tahtsin seda ja ärgu ma virisegu :).
 
Igatahes on Tossukene saanud ikka suuremaks, muudkui kasvab ma ütlen. Paar lemmiksärki on taas väikseks jäänud (seda ei aja ma veel pontsiku kõhu süüks) vaid loodan, et no noormees on lihtsalt pikkust visanud ;). Tegelikult ei saa sellest aru, kas ta on pikem või mitte, pisike nunnu noormees on meil ta ikka lihtsalt.
 
Viimase aja tähtsaim sündmus on vist see, et noormees on hakanud hambaid kasvatama jälle. Ehk siis kui kuid ei tulnud ühtegi hammast (isegi vist suisa viis kuud), siis nüüd tuleb neid nagu seeni pärast vihma. Ja äkitsi on saanud kaheksast hambast 12 !!! Alguses tulid alumised purihambad ja siis veidi aega hiljem ülemised. Et vahetult enne uute kikude ilmumist oli ka palavik, samas ülemiste hammaste puhul enam polnud. Oleks ka aeg neid hambaid nii kasvatada, et iga kord laps nii meeletult piinlema ei pea, kuigi jah eks ta mul memmekas küll on, aga sellised need pisikesed poisid pididki olema - emmekad!
 
Uusi sõnu on samuti lisandunud. Joomise kohta püüab härra öelda uua, jott on siis eest kadunud :). Kui härra tahab suurele toolile istuda, siis ütleb isss, ükspäev näitas vanaema talle lepatriinut ja siis muudkui kordas Tossule, lepa lepa ja siis Toss ütleski lepa :) aga samas kui ükspäev taas seda lepatriinut tutvustasin, siis ei soovinud härra midagi öelda ja jalutas lihtsalt minema.
 
Aa jalutamine ongi härra lemmiktegevus. Ehk siis õue minnes on ikka nii, et ta võib pikalt pikalt kõndida. Tavaline on see, et maja juures väljas on tal igav ja ta kihutab kohe autotee suunas ja siis sealt edasi kohe turu tänavale, seal ju on palju huvitavam, autod ja bussid ja traktorid jne.. ühesõnaga igav on tal maja ees ja hea on jalutada seal, kus midagi toimub.
Traktorit ja koppa teab ka noormees, kuigi mulle nüüd ei meenugi kuidas ta traktori kohta ütleb, pott pott vist :) sest kui mina talle seletan, siis ütlen ikka traktor - pott pott pott pott.
 
 
C382D8F3-F9CF-40E2-BAB3-46FB911D22A0
Esimene iseseisev autosõit
Hammaste nühkimine on jätkuvalt väga popp Tossu jaoks, päevas kümme korda hambaid pesta pole probleemi, s.t siis seda, et emme pane hambapastat (hambapesu kohta ütleb "amba") ja siis tema limpsib ruttu pasta pealt ära ja nõuab uue portsu. Tegelikult ma talle sinna tihti ei panegi pastat peale vaid teen lihtsalt tünksi :).
 
Mina ei tea kuidas need pisikesed lapsed ikka nii vahvad on, et siis iga päev on nali ja naer kohal.
Käisime siin ükspäev ka tivolis karusselliga sõitmas. Minu üllatuseks oli Romet nõus isegi mõnele neist peale istuma, s.t lausa nõudis seda, sest kui kaubanduskeskuses need ahvatlused on igal nurgal /karussellid, autod, helikopterid, lennukid/ siis sinna peale istudes ja käima pannes tahab ta KOHE sülle. Igatahes oli ta nõus karusselliga sõitma ja palju :).
 
Kui härra carsi autoga sõitma läks, siis tahtis ta hirmsasti ka teiste peale kohe joosta - hoo pealt siis :). Katsu sa seletada 1.3 aastasele, et kohe ei saa.
 
 
 

No comments:

Post a Comment