Thursday, December 6, 2012

Tossuke 10,5 kuud

Nii nüüd sai ka arstil käidud ja uued numbrid olemas.
Pikkus 74 cm.
Kaal:
Pea üm: 50 cm.
Lôge oli jätkuvalt 2*2, seega siin paranemismärke polnud paraku.
Kuna olen juba veidi mures selle lôge pärast, siis sai arstiga konsulteeritud ja otsustasime teha vereanalüüsi.
Tegemist siis veenivereanalüüsiga. Oo nôu oli esimene môte, taas nuttu kuhjaga.
Läksime siis kolmekesi issi, Tossuke ja mina teise kabinetti, kus meid juba ootasid tuttavad näod. Kolm tädi olid ümber ja usutlesid mind, et ega mul ikka paha ei hakka, et kui on kartus, et hakkab, siis mingu ma välja ja nad hoiavad ise last kinni. No ei, pole ma mingi nôrguke ja Tossuke on mul ikka ka valiv, igaühe sülle kohe ei lähe. Tavaliselt ta vaatab algul mis inimesega tegu on ja siis otsustab kas minna sülle vói mitte. Ka oma inimestega on nii tavaliselt, erandina on onu Marek ja vanaema (nende sülle minnes lehvitab mulle, et mingu ma nüüd ära).
Igatahes hoidsin siis ise oma pojukest ja nagu arvata vóis hakkas kisa kohe pihta kui tädid Tossukese kätt kinni hoidma hakkasid. Mina usutlesin seal algul, et kas ikka on veeni näha jne... Selle peale üks vanem tädi ütles, et eks me vaatame. Kurjam ega mu poeg nóelapadi pole, et surgin siit ja surgin sealt. No ja läkski nii, et esimesel korral randme pealt ei leitud veeni üles ja alles küünarvarre seest saadi veen kätte - Tossu nutu saatel. Oi kui kahju mul oli lapsest ikka, jube kurb on móelda neile pisikestele, kes haiglates on. Aga nii kui tädid Tossu näppimise ja kinnihoidmise lópetasid rahunes laps maha. Tuleb vist Tossule särk teha kirjaga: Ära puutu mind, pistan kohe kisama!
Igatahes analüüside vastused olid ónneks korras, seega Tossuke omastab d-vitamini kenasti, seega küll see lóge varsti kokku kasvab.
Täna vaatasin taas Tossukest kui ta ööunes oli, no on ikka nunnu küll, oma laps on ikka kóige armsam! Aga sellele vastupidine on see kui Toss peale teist uinakut ärkas ja toimetama vannituppa läks. Mina tegin köögis süüa samal ajal. No vannitoas oli vaikus, kuid kuna olin kóik ebasobilikud asjad ära pannud Tossu haardeulatusest, siis arvasin, et ju sorteerib pesu laiali lihtsalt. No veidi aja pärast tuleb Toss vannitoast välja vóidukas nägu ees. Siis ajas oma sôrmevahelt miskit maha, vaatasin kaugelt, et ajalehe tükk. Hakkas suhu toppima ja jooksin seda ära vótma. Selgus, et polnudki ajalehetükk vaid hoopis tema pissipoti küljest vidin, mistóttu pott laulis kui sinna sisse soristada. No seda oli Tossuke juba pikalt nillinud ja nüüd sai siis katki tehtud. Seega meie potike enam ei laula :). Ehk ónnestub issil korda teha veel pott muidugi (tinutada on vaja veidi). Meie issi ilmselt läheb hoopis prismasse uue poti järgi enne kui tinutamisega tegelema hakkab.

No comments:

Post a Comment