Saturday, May 7, 2016

Trennipoiss


Sportlased
Kuna lasteaias on kõik toredad tegevused lõppenud, k a jalgpallitrenn, siis nüüd tuleb spordiga tegeleda lasteaiavälisel ajal. No eriti meeldib Rometile sõita rattaga, kuid kuna mina olen paras spordihull, siis tassin Rometit kaasa ka siis kui ise jooksma lähen. No kahjuks on õnnestunud see vaid mõned korrad, kuid samas asi seegi ja siis on ka ta sõitnud ääretult tublilt suisa 8 kilomeetrit on ta vastu pidanud. Seda muidugi jooksurattaga, kus ma vahepeal olen teda ise lükanud ja tema on saanud enda jalakesi puhata. 
Kuna aga suvi on spordiks ideaalne aeg ja kuna suusatamisest ei tulnud Rometil midagi välja sellel aastal (lihtsalt sada korda kukkus pikali ja siis sai kaks sammu edasi tehtud), siis otsustasin, et läheb aga pojuke ka sellel aastal Tartu Maratoni lasteürituste raames jooksma.

 


 Eriline jooksumees ta mul küll pole, kuid samas mis tal ikka üle jääb eksole, kui loobuda ei lubata (allaandmine on ju nõrkadele). 
Võtsime seltsiks kaasa onu Mareki, kes on jätkuvalt Rometi jaoks justkui Leopold, ehk siis KÕIGE suurem sõber, kellega saab mürada, jalkat mängida ja kes vajadusel ka pahandab ja paneb nurka. 
Stigiga stardis
Tehtud!
Distantsiks oli siis 400 meetrit (järgmisel aastal on distants 800 meetrit) ja lapsi oli stardis hirmus palju. Kuna aga Tossul oli ka palju lasteaiakaaslasi jooksmas, siis oli ta väga hea meelega nõus jooksma. Lisaks oli kaasas vennatütar Birten, kes ka jooksma tulnud (tema distants oli 800 meetrit, mis 5 aastase kohta on ikka päris palju). 
Kohe stardikoridoris kohtas poja oma suurt sõpra lasteaiast, Stigi. Kallistamise ja rumaluste saatel veetsid nad viimaseid minuteid enne stardipauku ja siis läks jooks ka lahti. Rometil toeks onu Marek, Stigil isa (minu auks oli muidugi raja kõrval jooksmine ja pildistamine :) - tähtis töö ikkagi).

Tulevikulootus!
Nagu ikka ei pidanud ma oma pojas pettuma ja ta läbis selle jooksu kenasti käsikäes onu Marekiga (kes hiljem oli rohkem väsinud kui Romet). Kuna aga järgmisel aastal on distants palju pikem, siis harjutama hakkan ma temaga seda jooksmist juba ilmselt varakevadel, sest ilmselt on 800 meetrit onu Mareki jaoks juba liig :)




 


No comments:

Post a Comment