Friday, July 24, 2015

Suvi 2015



Kätte on jõudnud suvi, mitte küll soe, kuid siiski aeg kui päevad on nii pikad ja mõnusad, et tuppa ei soovi üldse enam minna.
Sellel aastal on siis meil väikene elumuudatus ka plaanis. Nimelt hakkame sügisest raadikateks ja kolime raadile elama. Taas siis on plaanis Tossu lasteaia vahetus, seega siis juba kolmas kord uude lasteaeda, juhul kui ta muidugi sinna koha saab, sest nagu ikka võttis minul otsustamine kas on õige vahetada lasteaeda või ei kaua aega ja suutsin maha magada õige aja avalduse tegemiseks. Ega ei tahagi hästi mõelda, kuidas see talle mõjub, kuna seal on kõik võõrad lapsed ja vaevalt ta Birteni või Karliga samma rühma saab. Samas, kuna lasteaias peab ta veel pikalt käima, siis oleks super saada uude lasteaeda. Hetkel panime ta kirja Klaabu lasteaeda, mis on meie uuele kodule üsna lähedal. 

Nagu ikka on meie Toss täielik hulgus, iga vaba hetke ei taha ta kodus veeta vaid tahab käia külas.
Ükspäev käisime vanaemal külas ja Toss hakkas taas kauplema, on "turumutt" ma ütlen:
Siis kui Toss Purdes aknast välja ronis ühel ilusal ja soojal õhtul....
Toss: vanaema vanaema, kas ma tohin täna siia jääda?
Vanaema: ei vasta midagi
Toss: vanaeama vanaema, kas ma tohin siia täna jääda?
Mina: Va on homme tööl!
Toss: ma ei küsinud praegu sinu käest emme!


No ja mida siis minul öelda ikka on, poeg pole suu peale kukkunud :)


Asjalik mees see väike Tossuke.

 

No comments:

Post a Comment